Please register
PHCom heeft officieel haar podcast kanaal gelanceerd: Performance, Harmonie & Commercial 🎙
Het doel is om direct in contact te komen met het publiek en een community te creëren. We zullen boeiende en informatieve audio-inhoud bieden om de naamsbekendheid en expertpositie van PHCom te versterken.
Door een gebruiksvriendelijk format te gebruiken, willen we een persoonlijkere relatie met luisteraars opbouwen en hun vertrouwen winnen. Daarnaast stelt de podcast ons in staat om onze expertise op ons vakgebied te laten zien en relevante informatie te delen, waardoor onze geloofwaardigheid wordt versterkt.
Een keer per maand hoor je Stéphane en Nadia afwisselend in de rol van meneer of mevrouw Performance en meneer of mevrouw Harmonie. Ze delen advies over onderwerpen als verkoop, het opbouwen van bestanden, technieken voor succesvolle prospectie en nog veel meer!
De podcast is nu beschikbaar op de meeste podcastplatforms, dus aarzel niet om je te abonneren!
In elke regio van het land, kunnen ZKO’s en KMO’s subsidies genieten van 30 tot 80% voor sommige interventies van PHCom: marktonderzoeken, Sales Process optimisatie, opleidingen...
Het betreft ondernemingen die minder dan 250 werknemers hebben en jaarlijks minder dan 50 miljoen euro omzet maken.
Zie hier de links naar de verantwoordelijke instellingen:
Regio Wallonië
Aanvragen gebeuren on line: www.chequesentreprise.be
Maximum van de toegestane prestaties: van 20 to 60 000 € (op 12 maanden), gesubsidieerd van 50% tot 80% naar gelang het profiel van de onderneming.
Voor de regio Brussel
is alle informatie terug te vinden op de website van de regio: hier
De steun bedraagt tussen 25 en 70% van een missie met maximum 7.500 € subsidie per jaar.
Regio Vlaanderen
Een kleine onderneming kan van 30% subsidie genieten, een middelgrote van 30% . Max. 7.500 € subsidie per jaar. Details zijn te vinden op de website van de KMO Portefeuille : hier
Dit is een opportuniteit voor iedereen: u krijgt dienstverlening tegen een lagere prijs, we kunnen werken op de beste manier, de regio profiteert van uw groei.
Nicolas heeft een nieuwe functie ontwikkeld om uw prospectie en het zoeken naar e-mailadressen te vergemakkelijken en om meerdere slechte verzendingen en codeerfouten tijdens een gesprek te vermijden, het is de toverstaf 🪄
Deze toverstaf verschijnt in het contactformulier en in de action management:
Het principe is simpel: Just click on it !
👉 Voorwaarden zodat dit werkt:
🤔 Hoe zit het met de GDPR?
Wij vallen binnen de normen omdat het om een legitiem belang gaat en wij ons in een one-to-one situatie bevinden.
Echte kracht van verleiding en overtuiging, storytelling is een van de middelen om met impact te communiceren... zodat uw gesprekspartner zich u en uw toespraak herinnert.
🫣 Herinnert u zich 11 september 2001?
💍 Of uw trouwdag?
💼 Of uw eerste werkdag?
Iedereen herinnert het zich omdat uw emoties sterk waren en het zijn die emoties die de sleutel zijn tot uw herinnering.
De ♥️ van storytelling is om de emoties te raken door te goochelen met onze vijf zintuigen: beelden, geuren, geluiden, aanraking, smaak.
Via deze kanalen raakt u het hart van uw gesprekspartner, u laat hem luisteren, zonder te oordelen. Hij of zij wordt meegeslepen en begint zelfs te dromen of herinneringen op te halen. Dit bouwt een sympathiek en vertederend karakter op, maar bovenal verankert het uw boodschappen.
De techniek is dus om een emotionele context in uw verkooppraatje te bouwen.
💬 Hier zijn enkele ideeën van elementen om te introduceren als leidraad :
Een eenvoudige aanpak is uw verhaal op te bouwen in 4 stappen:
Het is aan u om de aandacht van uw gesprekspartner te trekken en vervolgens zijn of haar verlangen naar verandering te stimuleren en (pas aan het eind) hem of haar te overtuigen met behulp van beredeneerde argumenten.
Kies uw woorden zorgvuldig. Bereid uw verhaal voor, herhaal het, ontwikkel het tot u er klaar voor bent.
En als u een sparringpartner nodig hebt om het op te bouwen ... bel ons op !
PS: Gewoon een truc die ik u laat proberen op een van uw volgende verkoopbezoeken: Sta op en loop op een bepaald moment door de kamer ... En observeer de reactie van uw klant ... (u kunt me er later over vertellen!)
25 jaar (en meer...) dat moet gevierd worden
Het pad kruisen van PHCom laat niemand onverschillig.
Laat ons samenkomen, goede momenten delen en klinken met een aperitiefje.
Samen blikken we een moment terug om de afgelegde weg te bewonderen. Vervolgens ontdekken we de goede toepassingen in commerciële ontwikkeling van vandaag en ten slotte kijken we vooruit hoe we de uitdagingen en perspectieven voor de toekomst aan kunnen pakken.
Tussen 16u en 18u, zult u rond 4 doorlopende stands de kans krijgen om van gedachten te wisselen met ons team.
Om 18u, heeft Stéphane een verrassende conferentie opgelijnd: "Business Developers: situatie en vooruitzichten"
Vervolgens en tot 20u, krijgt u een Apéro drink Made in Belgium aangeboden.
Om uw aanwezigheid te bevestigen, vragen wij u zich hier👈 te registreren.
📍 Adres van de dag: Transforma Working Place, Jules Bordetlaan 13 - 1140 Brussel. (Parkeergelegenheid beschikbaar)